Tuesday, September 25, 2012

من گشاد نیستم

من گشاد نیستم فقط مدل زندگیم با شما فرق میکنه
مثلا یه شب خوابم میومد چراغ اتاقم روشن بود دستمو دراز کردم عینک افتابیمو از رو میز برداشتم زدم خوابیدم
یا مثلا چون قدم درازه حساب کردم که با پیچوندن لامپ برای خاموش و روشن کردنش انرژی کمتری لازمه تا اینکه هر بار بری کلید چراغو بزنی و خاموش روشنش کنی
یا حتی من چن تا بطری یک و نیم لیتری دارم تو اتاقم که اون وسط شب که جیشم میگیره اره و به این معتقدم که برای نیم جیش ها باید از سینک دستشویی استفاده کرد و رفتن نشستن سر کاسه توالت برای این کار اصلا به صرفه نیست
حتی من به یک واقعیتی پی بردم که اگه اشغالای اتاقتو مثه هسته البالو یا ته سیگار یا خورده کاغذا رو تو سطل اشغال بریزی خیلی زود پر میشه و باید سطلو خالی کنی ولی پشت تخت یا زیر کمد بهترین جا واسه ریختنه اشغالاس و هیچوخ هم پر نمیشه
و در اخر اللهو یحب الگشادین و لعنت الله علی تنگرون